Monday, December 14, 2009

Kelas Coklat

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Monday, December 14, 2009
Kelas coklat ni request dari kwn aku kt Kelantan. Dia nak sgt belajar wat coklat, so dengan kesuntukan masa dpt gak aku sediakan hari utk kawan aku belajar wat coklat. Kelas ni diadakan pada hari raya ke-3 (Raya Haji) dari kul 9 pagi sampai kul 4.30 ptg. So sekarang ni Shida dah pandailah wat coklat sendiri ye!!! Baru tahu betapa lama & complicatednya nak buat coklat Courverture. hehehe.. Kat bawah ni antara coklat yang shida buat.







3 comments on "Kelas Coklat"

hijriah-hidayad-hiwayat on December 14, 2009 6:56 PM said...

nk blajaq jugak...boleh? yurannya?

D@puR D@n OvEn on December 17, 2009 12:50 AM said...

Nak belajar boleh jer. tp start bln 1 la ye.

njwa on December 17, 2009 7:14 AM said...

a'aa kwn ain...ley ek p...mmg tingin nk p pn...nk melantak kek hehe..insyallah..kim salam ain!!

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez