Monday, October 5, 2009

Order Di Bulan Ramadhan

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Monday, October 05, 2009
Baru sempat nak update order di bulan Ramadhan & Hari Raya... Sibuk ngan order kuih raya & Coklat, tapi sempat lagi amik order utk kek semua.. Kek & Cupcakes untuk raya yang diorder dari customer aku buat Khamis malam(17/9/09) sampailah ke tgh hari Jumaat. Satu malam aku tak tdo nak siapkan tempahan. Memang letih sesangat (tula..sapa suh amik order byk sgt) Sib baiklah coklat & kuih raya dah siapkan awal2 lagi. Disebabkan kek siap lambat, kami bertolak blk kampung dh kul 2 ptg & selamat sampai umah Hubby kt Kbg Kerian kul 7 ptg. Sedang elok jer nak berbuka. On the way blk pun singgah kt Grik nak bagi 2 biji kek kat kawan aku. Then singgah kt Ketereh bagi tart & Cupcakes yang diorder oleh kawan aku gak..Sepanjang perjalanan balik aku tidur tak ingat dunia, jam ke tak jam ke aku tak tahu pun. Sian My Hubby drive sorang2...

Cupcakes order dari Elia untuk besday adiknya di bulan puasa.

Kek Keladi order dari K.Yasmin, Nani & My SIL.. Kek Keladi ni aku terpaksa naikkan harga utk menanggung harga ubi keladi yang dh mahal... Saiz 9" RM 40 & saiz 7" RM 25

Coklat Courverture order dari Nani(Neighbour) 2 balang, Haiza 3 Balang, My SIL 2 balang

Marble Cheese Brownies 0order dari my SIL & Aida di Grik

Peach Layer Cake order dari Aida(Grik) & Yatie Chomeyl..

Sheperd Pie order dari Mija

Kek Coklat order dari My SIL, Kak Siah(My Neighbour) & Maziah. Decoration sama jer semua coz otak dh tak larat nak pikir nak buat camner.

Cupcakes order dari My friend Shah kt Ketereh.

Coklat ni order dari Mija. Dia nak 20 biji dlm satu bekas

Cupcakes ni order dari Yatie Chomeyl... Yatie ni sedang further Study kt Jepun with his Hubby. Tapi dia ore Kelate & blk beraya kat Kelantan. Aku kenal melalui blog jer yatie ni.. 1st time jumpa masa bagi kek & cupcakes kt dia. Thanks ye yatie.. Bila blk Malaysia, sudi2kan order lagi ye..

Puding coklat Caramel order dari WaiYing for her brother's befday.

1 comments on "Order Di Bulan Ramadhan"

MiJa on October 07, 2009 10:12 PM said...

nk mai Png ag bgtau la ek,leh order kek keladi tu plak..hihi

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez