Thursday, January 21, 2010

Car Birthday Cake For Shamin Aufi

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Thursday, January 21, 2010
Kek bertemakan kereta ni diorder oleh K.Jue untuk heronya yang menyambut hari lahir ke 2. Biasalah budak lelaki mesti akan minat akan kenderaan beroda, ultraman, Ben 10 & macam-macam lagilah. Kek ni seakan sama dgn kek yang aku buat untuk birthday Darwisy dulu. Tapi kolor jer lain skit & kek Darwiys dulu aku letak truck & kek Shamin aku letak kereta & ada Happy Birthday Candle. Kek Shamin Aufi ni sebenarnya aku nak buat cam tempat pameran kereta, tapi cam tak jd sgt jer. hehehe. Amacam???? ok tak kek ni? Kalau sesapa nak order kek dgn Dapur & Oven, jgn segan2 kol/sms aku ye. Insyaallah aku akan buat yang terbaik untuk korang semua...

Pandangan depan

Pandangan sisi..yang kolor putih tu adalah tangga utk naik ke atas

Ni terselit satu order 15 cav Courverture Choc. Semuanya love shape. Coklat ni memang sesuai sgt utk dibuat hantaran, utk diberi kepada yang tersayang & utk sendiri makan pun boleh. hehehe

0 comments on "Car Birthday Cake For Shamin Aufi"

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez