Wednesday, March 3, 2010

Dapur& Oven Anniversary

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Wednesday, March 03, 2010
Happy Anniversay to my Blog!!. Dah setahun dh umur blog daku ni. Atceli datenya ialah 22 feb 2010. Aku agak bz nak story about this, so postpone sampailah ari ni br dpt story mory. Pada permulaan blog ni, aku hanya nak share resepi yang aku dh cuba then aku slalulah bg apa yang aku dh msk utk hubbyku bwk g opis, Kalau aku & Hubbyku nak mkn semua, memang tong smphlah jwbnya. Lgpun aku suka baking & try new resepi & kengkawan hubbyku dpt gak merasa air tgnku. Dah aku memang tak der keje, asyik mengadap Tv jer, baik aku try resepi2 yang berlambak kt blog2 & Fotopages. Tapi lama-kelamaan, blog ni dh jd bisness lak. First order aku dp dari opismate hubbyku suh wat kek coklat utk besday boss diaorg. Masa tu aku tak berapa reti sgt nk deco mendeco ni, skang ni pun still tak reti lg. hehehe. Segan gak nak amik order coz takut tak sedap, tp belum cuba belum th. Amiklah jugak ordrer & deco pun ala kadar jer. kek pun comot2 lg. Sekarang blogku dah berusia setahun dh, Dh byk bende yang aku pelajari dan pengalaman yang aku dpt & hadiah utk Anniversary blog ni, hubbyku belikan ku mixer yang lebih besar dr yang sebelumnya. Alhamdulillah.. Aku suka tul ngn mixer baru ni. Mixer ni boleh muat 5 liter & hrganya pun sungguh murah. Nyaris nak beli mixer Kentwood kt Jusco dah aritu. Tp mixer Kentwood hanya 4 liter, tp comel sgt yang kolor merah. Hgnya pun leh thn RM1300. Sib baik jumpa mixer jenama Berjaya 5 liter tp hgnya jauh lebih murah. Dan aku gak dpt DSLR ku sendiri. Walaupun 2nd, tp happy ada DSLR sendiri. ni pun hubbyku yang belikan jugak. Bolehlah nnti aku join street shoot ngn hubbyku. hehehe. Syukur Alhamdulillah, rezeki utk aku dalam baking ni ada kemajuan & peningkatan. Terima kasih kepada semua yang sudi order kek dgn Dapur & Oven, tanpa kalian semua, siapalah aku. Untuk Boss Hubbyku (BeeFeng) "HAPPY BIRTHDAY"

3 comments on "Dapur& Oven Anniversary"

Faz on March 03, 2010 8:29 AM said...

blog pon ade anivesary ekk,hehe..
pepon smoga makin sukses dlm bisnes wokeyy..caiyok-caiyok!!
dunn foget the twins' cake tis saturday ;p

Photo Journey & Dapur & Oven on March 04, 2010 1:25 AM said...

hehehe...Tnda peringatan dh setahun brbisnes kek ni.

kucinbelemoih on March 13, 2010 8:59 AM said...

congrats Jerry..moga bisnes makin maju n murah rezeki berlipat kali ganda. aminnn..

pssttt..kek pandan layer ni sodap lah. my family suka. hehe..

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez