Tuesday, July 13, 2010

CMC & Peach Layer Cake

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Tuesday, July 13, 2010
Kembali lagi...mood rajin tgh ada ni baiklah update byk2 skit. hehehe. This weekend tak jadi nak g Cameron coz hotel kt sana dh fully booked oleh peserta2 berbasikal. Bilik yang RM300 ke atas jer ada. Mahal.. baik beli handbag, lg bagus. Aduhla...frust sungguh walaupun pada mulanya tak bersungguh mana nak g, tp aku dh aim nak amik gmbr bunga byk2. dh plan ngn K.Wana nk g minum teh kt Cameron Bharat plak sambil mkn scones. emmmm, sedapnya. Last year kami dh g sana minum teh kt BOH... Sedap.. berbeza ngn teh yang kita wat kt umah. Scones dia pun sodap makan ngn butter & jam. Aku tak kira, next weekend kene g jugak... hehehe. Sempena befday aku ni, ingat nak wat mkn nasi kerabu... tunggulah jemputan dariku ye..

Ball Cake order dari Cikgu SMK Air Merah. Sebenarnya jiran aku ni cikgu SMK Air Merah, so jiran aku nilah tukang amik order dari cikgu2 sekolahnya. Alhamdulillah, setakat ni sambutan dari cikgu2 sekolah tu amat baik. Every week ada order dari SMK Air Merah. Terima Kasih byk2 sudi order dari Dapur&Oven...

Peach Layer Cake order dari Hazzian untuk Kakitangan tempat dia praktikal. ABH ni terletak kt kawasan kilang lama, hubbyku la yang tukang antar bersama 4 kotak Macaroni Baked Cheese. Terma Kasih yan... Hazzian ni aku tak penah bersua muka pun, Dia order melaui online jer. Dulu dia penah order coklat ngn aku.

Choc Moist Cake yang very2 moist coz kt tengah antar kek ada choc ganache & frosting dari Choc Ganache yang melimpah ruah ditambah plak ngn coklat parut... emmmm... Very Choclicous. Terima kasih K.Ayu sudi order lagi ngn Dapur & Oven...

0 comments on "CMC & Peach Layer Cake"

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez