Friday, March 20, 2009

11 Bulan Nur Irdina Delisha

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Friday, March 20, 2009
Ni serba sedikit tentang si kecik comel ni. Irdina lahir 16 April 2008 jam 10.55 malam. Irdina berkongsi tarikh lahir ngan mama aku. Waktu nak bersalin, aku dh seminggu lewat dr tarikh jangkaan. Agaknya dia nak jugak lahir sama tarikh ngn nenek dia. Dr Umur tiga hari sampai skang ni tdo meniarap. Irdina tak kuat meragam tp skang ni dah pandai buat perangai. Kadang2 geram jugak kt budak kecik ni. bab yang paling mencabar skali, time nak pakai pampers. Aduhhh susah tul nak bg dia dok diam2. Skang ni Irdina dah 11 bulan lebih dah. Rasa sekejap jer dia membesar. Cam rindu plak waktu dia dalam pantang dulu. Skang ni dah semakin aktif. Gigi dah ada 7 batang. Dah pandai cakap, Papa n Mama jer yang kami paham pun, sebutan lain satu apa pun tak paham. Umur 5 bulan setengah dh pandai crawl. Skang ni dah pandai jalan dua tiga langkah, pastu terus nak duduk. Still takut2 lg nak jalan. Dah Pandai mintak apa yang dia nak. Kalau dia nampak belon bergantung kt pasar malam or shopping mall, mesti dia nak. Papa nak g keje mesti nk dok kt pintu nak babai. Minnie n Mickey her favourite teddy. Asal jumpala Minnie or Mickey kt mn2, mesti dia nk sentuh or peluk. Kalau dia nangis, bg jer Minnie, terus senyap dan siap sengih2 pastu. Ni Irdina br baik dr selsema. Sian tul bila selsema. Mesti tak leh nak tdo mlm. Nak mkn ubat kene paksa. Lega bila dah sembuh ni.

Irdina masuk bwh meja. Papa n mama sibuk buat keje, dia pun sibuk gakla buat keje dia.


Permata Hati kami


Mama n Irdina@Cameron Highland

3 comments on "11 Bulan Nur Irdina Delisha"

MYA on March 22, 2009 2:36 AM said...

Buat Irdina Comey... jap saja rasa Irdina dah besar.. dulu tgk dia tido dlm buaian jaa..skrg dah merangkak sana sini..ehhehe...;)

Heart on March 23, 2009 3:32 AM said...

suka sgt minie..patut la aritu bila awisy pegang dia marah.hehehee..makin comel budak ni..tp byk follow nuli lak..nanti groom dia bagi nampak comei cam jerry lak.. : )

MIK'YAL on March 25, 2009 8:07 PM said...

wewewewe..cepat ja dah 11 bulan ;-) i'm going the same phase rite now .syiok jd mama rupanya !

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez