Wednesday, April 15, 2009

Come n Join Us @ Irdina's Besday Bash!!!

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Wednesday, April 15, 2009
Hai all... semua pembaca blog ni dijemput ke besday party untuk our little girl, Nur Irdina Delisha. Besday Irdina jatuh pada hari khamis 16/4/09, tapi kami buat hari sabtu senang semua kengkawan yang jauh pun leh dtg. Hajat dihati kami nak sgt buat kt taman menan kt umah ni, tapi cuaca nampaknya tak mengizinkan kami, so buat kt uamh jerla. Datang ye jgn tak dtg!!! Majlis kami kecik2 jer. Hanya majlis makan petang. Kalu sesapa yang tak sempat dtg petang, malam pun leh dtg tau!! Hrap semua dapat datang n sapa yang ada anak, bawakla anak skali nnti. Meriah skit budak2 ramai n Irdina memang suka kalau ada kawan yang boleh bermain ngn dia.


huh.... Pagi sabtu 18/4 tu ada exam DPLI. Sesiapa yang amik exam tu aku wish gud luck!! Aku dapat kt Kolej Mara Kulim. Aku rasa aku mintk kt Sek Men Keladi, tp enth kenapa aku dpt situ plak. Jumaat ni ada lg yang order Sheperd Pie, so kalau sesiapa yang nak order, bagitahu aku or call/sms aku di no: 012-9112165.

0 comments on "Come n Join Us @ Irdina's Besday Bash!!!"

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez