Tuesday, April 21, 2009

Irdina Demam

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Tuesday, April 21, 2009
Sehari selepas besday bash my little girl, she got a bad fever. Badan dia panas sesangat. patutla tengahari ahad tu dia monyok jer. Tak selincah biasa. Pas lunch tu aku tinggalkan Irdina jap ngn Cik Ngah dia coz aku n hubby nk g gunting rambut. Balik dalm kul 6 tu badan dia dh panas semacam dah. Bagi makan ubat, ok jap. Tapi mlm tu bdn dia still panas. Pas antar adik aku kt Perda, kami trus g klinik. Klinik mana lagi kalu tak Klinik Kita. aku memang suka klinik ni. Doktornya memang baik, lagipun Irdina cucuk imunisasi pun kt sini. Malas nak g klnik desa Kelang Lama tu, Dahla ramai orang, mesti kene menunggu lama. Doktor kt Klinik Kita pun memang dh kenal ngn Irdina yang friendly ni. Nak balik dr Klinik tu, sempat lagi Irdina bye2 kt pembantu klinik tu. nila dia ubat demam irdina. Tapi Irdina cukup tak suka ngn ubat antibiotik tu, pahit.... Arini Irdina dah elok dh skit. semalam dia tdo nak suh tepuk jer. dalam kul 4 lebih baru aku leh tdo ngn lenanya. Sib baik aku tak keje, kalu keje, mau aku tdo kt opis ni. hehehe.



Kek Keladi ni order dari Elia. Malam tadi (Isnin) aku buat dan dia amik kt umah aku pagi tadi. Ada makan2 kt opis dia katanya. Dia n hubby (Afzal) dia pun dulu keje kt Celestica gak. Dia kenal ngn hubby dia pun masa sama2 keje kt tempt hubbyku keje. Thanks Elia coz sudi order dgnku. Nnti order lagi ye!! oh ye.. Adnin pun order dgnku gak kek ni. Esok petang dia nak. Adnin pun nak order untuk jamuan kt opis Celestica gak ni. Sapa yang nak order dgnku, hubungiku ye!! Kalu tak nak yang besar cam ni pu, aku jual gak yang separuh dr ni.

1 comments on "Irdina Demam"

nuli on April 23, 2009 9:12 AM said...

Alhamdulillah.. Irdina dah sihat....

Bila nak buat kek keladi untuk saye... :)

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez