Monday, June 29, 2009

Kek Yang Diorder, Masak-Masak & Marble Cheese Brownies

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Monday, June 29, 2009
Semenjak dua menjak ni Penyakit malas nak update blog melanda dirikula... Rasa berat sgt nak bukak blog.. Ni pun aku memaksakan diri untuk update coz dah seminggu blog aku dibiarkan sepi jer... Seperti biasa aku update kek yang diorder dan memperkenalkan menu baru Dapur & Oven.. MARBLE CHEESE BROWNIES !!!

Pandan Layer Cake diorder oleh Hijriah.. Terima kasih Hijriah ye. Sorry ye kek ni ada yang tak diseliputi ngan pandan sepenuhnya

Marble Choc Cheesecake ni plak order dari Kak Zai yang amat famos Amos kat Fotopages. Thanks K. Zai coz sudi order ngan Jeri ni...

Yang ni pun Marble Choc Cheesecake yang diorder oleh Siti Mutmainah. Ini last 2 weeks punya order

Ini plak Choc Moist Cake order dari Siti gak.. Thanks Siti. Nnti order lah lagi ye!!

Ini lauk-pauk kami last weekend. Last weekend paling tak aktif coz dok bermalas-malasan main PS2. Samapai Irdina pun bgn tdo jer nak main PS2 jugak...
Ini ialah Udang masak cili kering ngn butter.

Ayam Paprik Sempoi

Ini sayur baby sawi masak pekat.. Hentam sajalah nama apa pun...

Last but not least....... MARBLE CHEESE BROWNIES....
First time aku buat ni... best giler.. My hubby tersangat sukakannya. Aku pun dah jatuh cinta kt ini kekla... Memang sedap tak terkata. Sampai separuh kami satu family makan. Sesiapa yang nak order leh bagitahu aku ye!!

1 comments on "Kek Yang Diorder, Masak-Masak & Marble Cheese Brownies"

Mommy Eryna on June 29, 2009 6:36 PM said...

ye betul..Marble Cheese Brownies ni amatlah sedap sgt2!!!!! bakal diorder tidak lama lagi...hu3....xrugi sape yg nk cuba...cepat2 order dr cik jeri kita...

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez