Monday, June 8, 2009

KL Trip n Last Week Order

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Monday, June 08, 2009
Ni antara gmbr waktu ke majlis konvokesyen pada 29/5/09. tak byk pun amik gmbr coz adik aku dh penat....

Sehari pas konvo, g jenjalan kt Putrajaya. Ni gmbr yang aku sempat shoot.

Ayah, Irdina n mama aku

Irdina n her Cik ngah

Irdina ngn Mak Teh

Irdina ngn Ayah cik

Ni plak kawan baik hubbyku masa sekolah n pas sekolah. Jiran hubbyku gak ni. Din n Lia ni keje n dok kt Putrajaya. Adlyn Eryna ni baby kepada Din n Lia..

Adlyn With her mama.. Aku tersangatla geram kt Adlyn ni. Comel cam anak patung. Rambutnya sgtla lebat..


Ini plak buah hati kami yang semakin tak dok diam. Asyik nak jalan jer n suka tengok gelagat org


B4 balik Kulim, kami pegi lagi Putrajaya lunch kt umah Din n Lia...
Ni My Hubby yang tercinta


Moist choc cheesecake ni order dr Aida utk besday Hubbynya.
Happy Birthday Aizat!!!

Kek keladi ni plak order dari K.Fizan for their Anniversary. Petang Khamis hubbyku antar n petang tu pas K.fizan rasa kek aku trus dia nak order lg utk hari jumaat bg kwn2 mkn. K.Fizan request Kek Keladi yang besar gak, tp aku dpt buat yang kecik jer coz ubi keladi hanya ada 1/2 kg jer. Sorry ye K.Fizan...

0 comments on "KL Trip n Last Week Order"

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez