Friday, May 22, 2009

This Week Order

Posted by Photo Journey & Dapur & Oven at Friday, May 22, 2009
This week semua order kek yang kecik. Tapi skali order aku kene buat 3 biji kek utk hari Khamis n 4 biji kek utk hari jumaat. Thanks semua sebab order dgnku. Next week aku amik order sampai isnin jer coz ari selasa ptg kami akan blk Klantan. Rabu aku ada interview yg sgt penting kt Kuala Terengganu. Khamis plak kami akan bertolak ke KL coz adik aku konvo ari jumaat tu kt Uitm Shah Alam. Skang ni pun dh rs berdebar nk g interview ni huhuhu. Entah apala aku nk jwb nnti.. Doakan aku lulus ye!!

Carrot Cake with Cream Cheese frosting order by K.Irah


Kek Keladi order by K.Farah & Natrah tp last skali Jamil yang beli

Marble Choc Cheesecake order by Nana & Sinjana's friend



Pandan Layer Cake with 'Kelapa Kering' order by En. Zamri

Pandan Layer Cake order by K.Noni

Peach Layer Cake with Fresh Cream Frosting utk Hubby tercinta

Resepi minggu ini......

Rich Choc Pudding... puding ni plain jer. Saja aku layer ngn kek span coz ada extra kek time buat Pandan Layer Cake.

Resepi: Rich Choc Pudding
Sumber: My Resipi

Bahan-Bahan
1/2 cawan serbuk koko
1 cawan gula
1/2 cawan susu tepung
1/2 sudu teh garam
4 1/4 cawan air
4 sudu besar tepung jagung
1/2 s/k esen vanilla
3 s/b butter
1 paket serbuk agar-agar

Cara-Cara
1. Campurkan semua bahan kecuali butter dan kacau selalu hingga mendidih
2. Masukkan butter, kacau hingga pekat
3. Angkat dan masukkan ke dalam loyang atau acuan yang disukai....

SELAMAT MENCUBA!!

1 comments on "This Week Order"

adnin on May 24, 2009 8:13 AM said...

Drooling...nyumnyum cedapnyeee kek..neway Good Luck interview nnti!!

 

Bakelicious By Dapur & Oven Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez